Jeśli używasz reklam offline, takich jak gazety lub czasopisma, możesz rozważyć zakończenie kampanii reklamowej po kilku tygodniach. Dla reklam online, można zakończyć kampanię reklamową, kiedy chcesz, ale to dobry pomysł, aby zakończyć go po jednym miesiącu. Jeśli zostawisz reklamę na zbyt długo, ludzie mogą stać się zirytowani przez niego i zacząć go ignorować. Jeśli chcesz zdobyć więcej klientów i budować rozpoznawalność marki, to reklama jest drogą do zrobienia. Nie ma znaczenia, czy prowadzisz małą firmę lub Fortune 500 firmy, istnieją opcje reklamowe dla każdego. Z właściwego podejścia, można zapewnić, że reklamy będą skuteczne i pomóc rozwijać swoją firmę zasięgu.
Jak zdecydować, co reklamować?
Istnieje wiele różnych rodzajów reklamy, które można wybrać, w tym telewizji, radia, druku i online. Reklama online może być skuteczne - zwłaszcza jeśli wiesz, jak kierować swoją publiczność i wiedzieć, jakie sieci używać. Gdzie można reklamować zależy od grupy odbiorców. Jeśli są kierowane do ludzi w swojej społeczności, może chcesz spróbować billboardy, gazety lokalne, a nawet drzwi do drzwi ulotki. A może chcesz spróbować przyciągnąć ludzi spoza najbliższej okolicy. W tym przypadku, można spróbować reklamy cyfrowej lub kupić trochę czasu reklamowego na głównej sieci telewizyjnej. Przed podjęciem decyzji o reklamie, zadaj sobie następujące pytania: Do kogo próbujesz dotrzeć? Gdzie mieszkają? Co czytają / oglądają? Jakie są ich zainteresowania? Co ich obchodzi? Czego się brzydzą? Jaki jest ich styl życia? Ile pieniędzy mają do wydania?
Gdzie się reklamować
Każda forma reklamy ma swoje plusy i minusy. Zanim zdecydujesz, co wydać swój budżet reklamowy na, ważne jest, aby zważyć zalety i wady dla każdego rodzaju reklamy. Istnieje mnóstwo miejsc, w których można reklamować swoją firmę. Możesz wybrać z billboardów, gazet, radia, czasopism, stron internetowych, targów, a nawet YouTube. W zależności od firmy, niektóre z tych miejsc będą bardziej skuteczne niż inne, ale wszystkie mogą pomóc Ci osiągnąć swoją docelową publiczność. Jednak nie wszystkie miejsca są stworzone tak samo. Na przykład, jeśli chcesz uzyskać nazwę swojej marki tam, billboard może być dobrym wyborem, ponieważ przyciąga dużo uwagi. Ale jeśli próbujesz prowadzić ludzi do swojej strony internetowej, billboard może nie być najlepszym wyborem, ponieważ nie zapewni adresu strony internetowej, gdzie ludzie mogą iść.
Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?
Skuteczność kampanii reklamowej będzie zależała od tego, co próbujesz osiągnąć za pomocą swoich reklam i jak to mierzysz. Istnieją trzy sposoby mierzenia efektywności kampanii reklamowej: - Zasięg - Częstotliwość - Wskaźnik konwersji. Podczas pomiaru skuteczności kampanii reklamowej, miej oko na te metryki: - Ile osób widzi Twoją reklamę? - Jak często są one widząc reklamę? - Czy podejmują pożądane działania po obejrzeniu reklamy?
- Admin